عشق دروغ
عشق دروغ
مواظب باش دل کسی رو نشکنی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, توسط الهه |

قبل از اون یه دیوونه بودم دنیا واسم سیاه و تاریک بود به فقط زندگی میکردم و هیچی برام مهم نبود ولی بعد از اینکه دیدمش عشق و محبت سراسر وجودمو فرا گرفت دیگه تنهایی معنی نمیداد و بی معنا ترین کلمه بود دنیا سفید شده بود و پر از گلهای رنگی اما یه روز باز دیدمش مثل همیشه خوشگل و خوش تیپ اما دست توی دست یکی دیگه پا به پای یک دیگه قدم میزد میخندید تو بغل یکی دیگه دیدمش یکی جز من گفتم بزار خوشحال باشه دنیا از قبل برام تیره تر شد دیگه زندگی کردن بی معنا شد تنهایی رو بیشتر از همیشه فهمیدم از هر چیزی واسه فراموش کردنش استفاده کردم مواد_خودکشی اما فایده نداشت جز یکی یه مهربون یه عاشق یکی مثه خودم یه اغوش یه معنا یه عشق یه امید یه زندگی جدید یکی که نگرانم بود به فکرم بود و حالا بهم معنی زندگی رو یاد داده تازه میفهمم زندگی چیه زندگی یه عشق که با من و تو معنا میگیره فقط من و تو

من + تو = عشق


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.